Inbetweenies II Bracelet

inbetweeners-bracelet-ii-seabeads-p1210852-blog

Image | This entry was posted in beaded bracelets, Beaded Jewelry and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to Inbetweenies II Bracelet

  1. debmcqueen says:

    somehow I missed this post! This is beautiful!

    Like

  2. Ha Karin, deze is ook weer zo leuk. Mooi die vierkante kralen. Alles verder goed? Hier alles prima, nog steeds verkies ik kralen boven kleurpotloden. En ben eindelijk zelf aan het ontwerpen…groetjes Ingeborg

    Like

    • SeaBeads says:

      Ha Ingeborg, leuk van je te horen. Ik ben al een paar maanden alleen maar met muziek bezig, iets wat ik voor we gingen varen ook deed. Even helemaal geen tijd voor kralen maar de liefde is er nog steeds. Kan niet alles tegelijk.

      Fijn hè, zelf ontwerpen.

      Groeten van Karin.

      Like

      • Ja dat zelf ontwerpen heeft wel wat. Hoop dat het me lukt mijn idee uit te werken. Momenteel is het te rustig op het forum er zijn weinig mensen meer mee bezig.

        Leuk dat je even een oude hobby hebt opgepakt. Muziek is erg leuk en fijn, ook het maken ervan. Veel succes!!

        Like

  3. Anonymous says:

    Wow gaaf gedaan weer Karin..alles goed met jullie? Kus van ons XXX Roy & Annelies

    Like

    • SeaBeads says:

      Thanks liefjes! Alles erg goed. Ben liedjes aan het schrijven en opnemen met iemand. Heerlijk om daar weer mee bezig te zijn. Zodra er drie klaar zijn stuur ik ze naar jullie op. Daardoor even geen tijd om te beaden.

      Hopelijk bij jullie ook alles goed. Heel veel liefs van ons.

      Like

Comments are closed.